Het Japanse fondue restaurant PakuPaku officieel open
Eerder dit jaar schreven we al over PakuPaku, eind augustus opende PakuPaku, het allereerste Japanse fondue (ShabuShabu) restaurant van Amsterdam haar deuren op het Beukenplein 3 in Amsterdam. Na een paar weken proefdraaien is zondag 6 oktober van 15.00 – 18.00 uur een openingsborrel voor buurtbewoners en andere geïnteresseerden. Een hele leuke manier om de dames en hun concept te leren kennen! Zij gaan binnenkort ook beginnen met hun ‘language events’ (tijdens deze events kunnen expats en anderstaligen op een speelse manier de Nederlandse conversatie oefenen) en eenmaal per week is er in PakuPaku een ‘join-table’.
Een artikeltje waarin wordt uitgelegd wat Japans fonduen precies is en waarom het gezond is! En geven de eigenaressen Franciska en Prema inzicht in hetgeen ze de afgelopen maanden sinds de soft opening hebben ervaren.
















































